5/02/2012

Introducció de la Miniactivitat 2.1

Al llarg d’aquest dies hem continuat la dinàmica constructiva i positiva de la PAC1, tot combinant la teoria, la pràctica i la reflexió amb el treball, tant personal com de tots els companys i companyes de l’aula.


He anat seguint les indicacions de la consultora, la guia de aquesta miniactivitat 2.1 i les moltes i interessants aportacions de tots els companys i companyes del curs. Cal dir, en aquest sentit que s’han iniciat alguns interessant fils de debat, per exemple el que la consultora va proposar de perquè els casos havien de ser al cos dels missatges. També altres sobre alguns aspectes concrets, tant d’aclariment de dubtes com propostes d’ampliació.

Bàsicament es tractava d’aprofundir en la creació de casos amb un enfocament investigació-acció, veure tot el ventall de possibilitats que s’obren en aquest camp, per exemple amb la utilització de la base Kite o compartint al fòrum i a l’espai de casos les nostres propostes, coneixements, reflexions, etc. en la línia de promoure un aprenentatge significatiu a partir de la tecnologia i de la interacció amb la resta de companys.

En aquest sentit he recollit una proposta concreta dins del meu àmbit d'experiència i treball, que  tot  just hem endegat fa uns dies però que en altres cursos ja s’havia fet i que tracta de l'ús de lesTIC i l’aprenentatge col·laboratiu i l’he construït amb unes petites variacions del model KITE. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada